Lehdistötiedote 21.6.2017: Asfalttikallio Oy laajentaa toimintaansa kunnissa ja yksityisellä sektorilla

Asfalttikallio Oy on avannut Tampereelle Pirkanmaan alueen aluetoimiston, jonka projektipäälliköksi on nimitetty Pekka Hujanen (DI). Hujanen on toiminut aiemmin Lemminkäinen Infralla Tampereen alueen työmaapäällikkönä.

Asfalttikallio on nimittänyt Timo Vainionpään myynnin ja markkinoinnin johtajaksi 5.6.2017 alkaen. Vainionpää on tehnyt pitkän työuran asfalttialalla työskennellen vuosien mittaan mm. Vianova Oy:n, Viarecta Oy:n ja Valtatie Oy:n palveluksessa. Viime vuodet Vainionpää on toiminut NCC Industrylla alue- ja myyntijohtajana.

Asfalttikallio on hankkinut uuden Amomatic 200/240 SM asfalttiaseman ja muuta kalustoa palvelemaan Pirkanmaan asiakkaita.

Pirkanmaan alueen toiminnasta vastaa edelleen työpäällikkö Mikko Mäkelä (ins.).

Asfalttikallio Oy on suomalainen asfaltoinnin ja maanrakentamisen palveluja tarjoava yritys. Ammattitaitoinen henkilökuntamme tuottaa asiakkaille laadukkaita, ympäristöystävällisiä ja kilpailukykyisiä palveluja modernilla kalustolla nykyisten vaatimusten mukaisesti. Käytössämme on yksi kiinteä asfalttiasema, viisi mobiilia asemaa sekä kaksisataa muuta asfalttityökonetta. Asfalttikallio toimii koko Suomen alueella.

Lisätietoja: Toimitusjohtaja Antti Kalliomaa, p. 040 041 6222, antti.kalliomaa@asfalttikallio.fi